tirsdag 16. februar 2016

Og vinneren er...

Da har random.org hjulpet meg med trekningen i give-awayen som jeg skrev om her.


Gevinsten er et strikkekit med denne ponchoen fra A Knit Story. "New York Skyline Poncho" heter den.

Vinneren må gå inn her og bestemme seg for farger. Deretter må hun sende dette + navn og adresse til meg. E-postadressen min finner du øverst i høyremargen.

Hvem vant da???

Jo - random.org trakk SOLVEIG med den fine bloggen Made by Solis. Hun kjenner til A Knit Story fra før, leste jeg på bloggen hennes, hun har strikket genseren Cusco - den ble fin! Solveig har krysset strikkepinnene og ventet i spenning, skrev hun i kommentarfeltet. Slutt på ventingen, du vant, gratulerer!!!

Takk til alle som deltok, og stor takk for alle fine kommentarer!
Ha en finfin tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren! Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Å så kjekt :-) Nå ble jeg glad :-D ... Jeg tror det blir i blått og hvitt, det er jo så sommerslig og delikat. 1000 1000 takk !!!

    SvarSlett